torsdag 12 juli 2012

Mycke på G!

Ja,utan underdrift så har jag en hel del på g. Har väl säkt si så där 12-15 olika jobb som behandlingsassistent. Så den 25 ska jag åka ner till Stora Staden Stockholm. Ska på intervju i Märsta på ett ställe. De ska bli super kul att göra det. Sedan blir ju den STORA frågan Om jag får detta jobb hur jag ska göra då. Fast vet ju att de är världens chans att få jobba där. För sedan så kan jag ju söka närmare hemma, men erfarenhet i min ryggsäck. De enda som gör att jag inte kommer att ta det är ju om jag inte kommer att få jobba 5-7 dagar i följd med sovande jour för att sedan kunna vara hemma 1 v. Fast de tar jag då.
Somamrlovet för barn/ungdommar rulla på. Emma åt Johan har oxå börjat jobba, så Johan har huvudansvaret för Noomi. Så de tillbringar en hel del här hemma. I sep ska Johan börja sin lastbilsutb, de tror jag han ser fram emot det. De ska även sätta Noomi på kö till "vårat" dagis.
Nä,nu kallar plikten igen.

Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar