lördag 11 februari 2012

Älskade kusiner till våra barn!!

Ja,idag kom Tommy, Madde, Oliwer, Tilde & Isabelle upp till Jämtland <3
Har verkligen saknat dessa sedan i sommar. Skulle jag/vi ha råd skulle vi åka
ner till de varannan månad. Skulle även drömma om att bo närmare de.
Fast då skulle jag ju sakna min Älskade syster. Hur gör man?? Vill inte bo
kvar här uppe men samtidigt ha min syster m,fam nära??
Ja,ja jag får väl fundera på den om ca 1 år, då även Lasse har pluggat klart.

Idag har jag hoppat över lunchen för att få äta godis. Inte så bra kanske
men kände att de var värt det. Så nu klarar jag min till påsk innan de är
godis dax igen.

Casper har varit med Oliwer i slalombacken, jag passade på att vara några
timmar nere med Madde & flickorna på Strånäset.

Nu bara vara för de ör de enda min rygg vill.

Nilla

1 kommentar:

  1. Jade, inte vill jag du ska flytta inte!!! :'(
    Men förstår din tankegångar....

    Love your!!

    SvaraRadera