söndag 26 februari 2012

Kallt på morgonen.

Fast på dagen blir de både soligt & bara -5.
Fast idag har jag inte varit ut på någon promenad.
Jag & Lasse var ut en sväng i går, känner av den idag
så bär av så blir de ingen promenad.
Från i morgon ska jag ha socker fritt igen fram till
när jag slutar skolan. Jag ska även ta in mjuktmatbröd
i det oxå. Vet att de kan göra så jag går ner mer i vikt oxå.
Vill ju ha bort så mycket som möjligt till slutet av maj.
Både för min op & sedan för att jag skulle vilja ha en fin
klänning på min avslutning. Vill ju att klänningen ska sitta fint
å inte på ett fetto!! Så till veckan tror jag inte att jag har gått ner något
,för jag har ätit godis i helgen. Även min hushålsvåg har gått
sönder så jag kan inte väga de jag ska äta. Mitt ögon mått är
INTE så bra. Så i morgon ska jag på byggen & köpa mig en ny!!
Så i morgon är de nya friska tag i vikthetstecken. Är ju hemma
från mån-ons på egna studier. Så då hoppas jag att ryggen vill med på
promenad runt anlägget & sandladan varje dag. Ska även hälsa på en
vänninai morgon som har gjort samma op som jag ska göra.
Ska bli intressant att kolla hur de var för henne.

Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar