tisdag 15 maj 2012

Kan inte sova!

Ja,som jag skrev som rubrik så kan jag inte sova. Har varit efter op bort domnad från hö skinkan & ner till foten. Dessutom har den varit is kall & ond. Nu är den kokhet på insidan & skit ond. Så i natt har sömnen inte ens velat infinna sig fast jag har tagit extra värkmedicin. Så när kl 3,50 gav jag upp & tog med mig Brumma ut på en prommis. Så när jag kom tillbaka så vaknade även Casper, som är dyng förkyld. Får väl se hur de blir med skola för han idag. Idag ska jag till läkarmottagningen för en sårinspektion av såret. SKa bli skönt att få bort plasten som jag har på ryggen. De kliar som en tok!

Igår ( tis ) var jag på skolan, vi hade våran sista halv grupp. Själva skolan gick bra men när jag kom hem var jag helt slut!
Nä nu ska jag ta & spela lite på FB.

Sov gott alla som har John Blund hos sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar