söndag 13 maj 2012

Söndag!

Ja,då har vi firat våra 2 älsta sönerna de senaste dagarna. I fredags fyllde Johan 21 & ida fyller Mattias 19, huvva vad diten går fort!! Så dessa dagar har vi varit ner till Johan & Emmas hus för att uppvakta killarna. För Mattias har oxå flyttat dit till dem. Så nu har vi bara 2 barn kvar hemma. Får väl se hur länge Mattias blir bosatt där ;)
I går tog jag min min första promenad runt anlägget, 3 km på 30 min. De är nästan samma fart som innan op. Fast i morgon ska jag ringa ryggis för att kolla upp de här med mina domningar som gör att jag få en enorm värk. Skulle de inte vara för detta så skulle jag inte behöva äta n¨ågon medicin längre. Fast som de är nu så får jag även ta extra, för att jag ska kunna vara som folk.

Nä,nu räcker de för idag.

Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar