tisdag 20 mars 2012

@:

Hm, första gången att vikten är på + idag. De vart +0.7!!! Så där fick jag för att jag har ätit mjukt matbröd & även korv & bröd. Så jag är lagomt sur. De är under dessa uppgångar jag förut har gett upp, MEN de gör jag inte nu. Utan nu sätter jag små delmål efter vägen. Så nu har jag satt 2kg på 3 v. Så hoppas att de går bra. Annars förlänger jag ju de bara, för ner ska jag.
Idag går jag bara till praktiken på mötet. Vi som är bär ska ta upp lite saker som INTE vart bra igår & gör att i alla fall jag inte känner mig så bra till mods. Vet att de inte ska ligga på mig/oss, men de känns ändå inget bra. Så de ska tas upp idag, sedan blir de nog ett samtal med våran lärare om de vi blir ålagda att göra.
Nä,nu ska jag dricka kaffe.

Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar