torsdag 15 mars 2012

Torsdag

Ja,så var de snart slut på denna vecka igen då. Ja,jag är ju på praktik,den är väl lite si så där. Både upp & neråt.....Är absolut inte som jag tänkt mig än. Tanken är god med projektet, men i praktiken stämmer de inte riktigt. Hoppas att de i alla fall blir bättre....
Idag fick Casper ännu mer ont i magen ( har haft de under en längre tid nu ) så han fick gå hem från skolan. Så Ida var ju hemma & då gick de ju bra. De visade sig att han har feber igen!! Så i morgon får lilla pappa vara hemma med honom. För jag vill ju inte heller missa min praktik.
Igår var Ida & jag på akuten, fast de gick SUPER snabbt. Hon har sparkat in foten i en laptop....läkarmott trodde att de var en fraktur. Så i går rök min lång promis vid skolan. De var inte fel med Idas fot i alla fall, som tur var. Så denna vecka har de inte blivit så bra med motion. Idag har de i alla fall blivit 30 min.

Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar