tisdag 27 mars 2012

Hm

Ja,denna vecka vart de ett liiiiitet - i alla fall. De vart -0.1 :( är super sur!!
Har skött mig exemplariskt med maten, ändå vill de sig inte!! Så denna vecka är de fortsättning på den exemplariska maten & sedan minst 1 h promenad varje dag!!!! Få se vad de blir på måndag då. Som tur är så har jag Ida som ivrigt på hejar mig med promenaderna. Så igår fast jag redan gått 60 min vid skolan, så frågade hon mig om jag ville med ut. Självklart hakade jag på!! De vart en promenad på 30 min då. Idag ska vi gå en promenade på 60 min efter middagen, medans de övriga får hämta hem lite ved. Idag & jag har ju förstås med oss Brumma på våra promenader! Hur jag ska få till allt i morgon är en bra fråga. Då är jag på skolan från kl 9-16. Hoppas att Ida som vanligt gjort middagen när vi är borta, så blir de nog oxå samma då. De är otroligt härligt att ha Ida som DRAR ut mig om jag inte vill ;).
Nä,nu ska jag förbereda middagen efter som jag har egna studier hemma idag. ( Egna studier = MYS MED NOOMI <3 )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar