söndag 18 mars 2012

Sköna Söndag...

Ja,sömnen vill sig inte riktigt i natt heller. Så när kl var halv 7 så var jag vaken . Så jag tog & gick upp & gjorde min frukost- havregrynsgröt som vanligt. Tur jag var uppe tidigt, för då upptäckte jag att den jag bett att ta fram middagsmat i går kväll glömt att gjort det. Så de var bara att hasta ner till frysen. Sedan kokade jag kaffe & kröp ner tillbaka i sängen en stund.
När alla var vaken & ätit så tog jag, Ida & Brumma oss en lång promenad på 70 min. Härligt, fast de inte var någon sol framme. Så när jag kom hem satte jag igång med ett projekt jag har funderat på ett tag. Jag möblerade om i Caspers rum, tog bort bokhyllan mm. Så nu vart de mycket bättre.
Så nu har jag även gkort middagen & bakat linfröbullar. I bland går de gott :D

Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar