lördag 24 mars 2012

Lördag

Ja,så vaknade jag vid 7 i morse, fast jag höll mig kvar i sängen till 8 innan jag gav upp. Då tog jag med mig Brumma ut på en 30 min promenad, tror hon vart lite chockad :)
Så när jag kom hem så var alla här hemma vaken, å de hör INTE till vanligheten. Så de gjorde sig iordning för en dag med Stefan på Rönningssjön. Syrran kom när hon hade timmar från jobbet, då passade vi på att gå en till promenad. Håller även på att göra om i mina skåp/lådor. Blir inte riktigt klar med de idag, efter Lasse behöver byta ut några skruvar i lådorna.
Så jag håller även på att laga lite matbröd idag oxå.
Idag kommer Emma, Noomi & Johan hem från Stockholm. Emma & Noomi har varit där i ca 1½ v. Så nu lääängtar jag verkligen efter Noomi ;) <3
Nä,dax att återgå till verkligheten nu.

Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar