onsdag 11 april 2012

Besked!!

Ja,igår fick jag mitt efter längtade besked om stel operationen!!
Den 2 maj ska de bära till!! Så på måndag till veckan ska jag ta massa blodprover, på tisdag ska jag träffa alla berörda läkare & narkos. För läkaren som ska operea mig kommer från Stockholm, och kpmmer upp hit var 14 dag & opererar bort den långa kön. Så han är en mycket duktig läkare, för han håller mest bara på med dessa operationer. Fast efter beskedet om att de var dax, ja då tusan blir jag nervös oxå!! Jag som ALDRIG brukar bli det inför en operation!!
Så jag bertättade de för min lärare. Tanken är att jag efter ca 1½ v ska återvända på 2v på skolan. För sedan har vi ju gått ut. Så min lärare skulle fixa en SÄNG åt mig bara för att jag skulle kunna vara med!! De bevisar än en gång vilken otrolig lärare vi har.
Som brev på posten oxå då så har ryggen än en gång börjat ge upp :(, inte kul. Blir SÅ otroligt trött både i kropp & knopp av att ha så ont. Fast nu är de nedräkning i alla fall.

Nilla

1 kommentar:

  1. Hoppas nu att du blir ok i ryggen nu och kan få ett "vanligt" liv!
    Många kramar på vägen <3

    SvaraRadera