söndag 1 april 2012

Sista dagen denna veckan.

Ja,så var de söndag igen då. Vad har jag gjort idag? Jo,jag var ute med Brumma på fm i ca 40 min rask promenad. Efter de vart de lite söndags städning då efter som lördags städningen inte vart av efter som vi var borta. Mina familje medlemar tog & försvann ut ;) undra varför. Ja,de for i alla fall ner till svärföräldrarna för att hämta ved till oss.
Casper den rackaren har gjort första april skämt. Han tog & tejpa igen kranen i badrummet...gissa hur vattnet sorutade över allt när jag skulle till å städa handfatet :) Gissa om han skrattade :D
Ja,sedan så har jag förstås lagat middagen som står å prttrar klart. Idag blir de potatis & fläskfileé gryta med vindruvor i. Vi ska snart äta för sedan ska Lasse ner till Hammarn för att hämta Ida som kommer från Timrå.
Så i morgon är de måndag igen. Ska på praktik igen....men efter maten på kvälls kvisten ska jag ner till syrran som ska demostrera gymmet som finns i Överammer.

Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar