fredag 27 april 2012

Fredag

Ja, igår på skolan gjorde jag min redovinsning på mitt fördjupningsarbete.
Jag har ju haft" Återfall till tillfrisknad, med en intervju med Emma"
Kravet vi alla har på skolan är att de ska vara MINST 30 min. Ja,jag tänkte Jisses HUR ska JAG klara detta!! Ja, men så på morgonen var de då dax för jag var först ut i går morse. Ja,jag tog allt som ett samtal bara. Så efter ett "tag" när nästan de var slut då hade jag hållit på i 60 MIN!!!! Inte trodde jag att jag skulle klara av att "bara" prata om Emmas liv SÅ länge. Fick mycket bra feadback, så de kändes KANON!! Fast på kvällen var jag SÅ trött & slut & kroppen var helt matt.
Så idag hade jag bestämmt att jag skulle inte ha något alarm på efter som jag är ledig. Så jag bara vaknade några gånger på morgonen när barnen vakande. Så när kl va 11,30 slog mina bruna upp!!! Men hela dagen har jag varit trött & sliten. Så jag har mest bara varit idag. Jag läste klar boken som jag har fått i uppgift att läsa under tiden jag ska vara hemma från skolan. Så de är oxå klart, har även skrivit vad jag tycker om den mm till våran lärare. Så nu kan jag med gott samvete vara sjukskriven ett tag från skolan.

// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar