fredag 6 april 2012

Mias Paradis

Ja,där har vi varit från ca 12-15,30 idag. Så härligt att bara vara & surra om allt mellan himmel & jord. Casper var ute med Mias pojkar & körde skoter & lekte, även Brumma var ute mest hela tiden.
Sedan när jvi kom hem så var de Lasses dax att laga sin favvo mat rätt ;) hamburgare.
Efter det så var de dax för Lasse & mig att bege oss till gymmet i Överammer. Så i morgon så lär jag ha träningsvärk. Efter ett härligt träningspass tänkte jag att soffan skulle ropa efter mig, å de gjorde den....Fast Ida skrek högre :D Nu minsan var de dax att rensa frysen. Så då gjorde vi det & även Casper hjälpte oss. Så nu kan jag verkligen konstatera att frysen är mest TOM!! Så alla penger alt mat mottages med ett leende ;).
Nä,nu är de duschen som gäller, sedan sängen en stund. Ska följa med Lasse på hans post runda i natt.

// Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar