onsdag 18 april 2012

Förvirring

Ja,de vart de ganska bra av i går när jag var till ortopedläkaren. Fick veta att de skulle bli en diskbråckop...efter mycket prat så berättade jag att jag hade fått veta att de var en stelop jag skulle göra. Då visade de sig att läkaren inte läst på papperena riktigt. För denna läkare kommer endast upp för att få undan köerna, så jag hade inte träffat honom tidigare. Så när han läser de som finns så ber han om ursäkt...Ja,gissa om jag vart liiite stressad, fast då fick jag ju användning av min utbildning. Efter allt detta så gick de mycket bra. Jag träffade oxå narkosen, så nu är allt klart inför op. Så den 1 maj vid 18 tiden ska jag läggas in för op den 2 maj. Är liite nervös, men de är ju som de ska vara ;)

Idag på skolan hade jag och 2 till redovisning om Röda Tråden. Vi höll på i ca 45 min, fick bra beröm.
Var inte ens nervör inför detta, så något har hänt under detta år :D

Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar