onsdag 25 januari 2012

-26

Ja,jag skuller på vädret idag när jag inte tog någon promenad.
De var -26 idag kl 10 när jag kom tid. Brrrr
Idag var jag till sjukhuset, till ortopediska ryggmottagningen.
Så nu är jag uppsatt på op, listan. Hoppas att de blir runt den
25 maj, så jag får vara med på hela skolan. Fast blir de
tidigare så har min lärare sagt att de inte är något problen, för
jag är så flitit :) De skulle min grundskola ha hört!!! Fast erkänner
ju att jag är faktiskt det!! Idag har jag små pillat på slutet
av mitt fördjupningsarbete. Har bara kvar fotnot kvar, sedan är den klar.
Den ska vara inlämnad senast v 15, så jag är ute i god tid. Vill ju ha detta
klart innan jag ska ut på praktik. För då ska jag ju skriva en praktik rapport oxå.

Nä,nu ska jag oxå krypa ner i soffan med familjen.

Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar