måndag 30 januari 2012

Måndag

Ja,nu har de gått 4 veckor sedan jag satte igång med vikten.
Idag sa min våg -0.7 så OTROLIGT stolf över mig själv är jag.
Har gått den 5.2 kg på 4v. Hade satt upp ett delmål & de var
5 kg på 7v. Så nu har jag satt upp 5 nya kg på 7 v. Tror nog att
de kommer att ta minst den tiden. För jag brukar inte gå ner
mer än ca 0.5-0.7kg/v. Fast de spelar inte så stor roll, bara jag går ner.
Vill gå ner så mycket som möjligt innan steloperationen i Maj.
Har ju även bestämt att innan jul ska de vara -20 kg, gör absolut
inget om de vart -25kg heller. Fast efter det ska jag nog nöja mig
ett tag med den vikten.

Idag hade jag med mig Brumma till skolan, så hon fick följa med
ut på 3 km runt skolan. Hade planerat att ha med henne hela veckan,
men då lånade Johan bilen med motor/kupévärmare i. Så de gick ju inte så
bra efter som de verkar ska bli kallt igen. Här är de nu -14 grader, så då vill
jag inte att Brumma sitter i bilen utan värme. Jag far ju till skolan lååångt innan
jag ska börja skolan efter som jag, Lasse, Johan åker tillsammans. Fast då
blir de tid över till min motion oxå.
Nä, nu blir de att fortsätta titta på Familjen Annorlunda

Nilla

1 kommentar: