onsdag 11 januari 2012

Sol :)

Ja,vilken härlig solig dag det är idag!!
Ja,idag på skolan har vi börjat om konflikt hanterigr. Ett mycket bra & intressant ämne!
På matrasten tog jag & en klasskompis en promis i 30 minuter i solskenet, SÅ härligt!!!
Sedan fick vi sluta vis 14,15 tiden. Ja,de är ju skönt att sluta tidigare. Fast jag som samåker kan ju inte åka hem. Så då gör jag som jag har bestämt. Tog promenaden som går runt Brika, den tog 40 min. Inte så mycket sol, men skönt. Efter den uppfriskande promenaden besökte jag Maxi för att handla lite. Faktiskt lite skönt att handla när jag har tid. Så nu har vi lite att äta oxå ;) kan ju behövas. När jag & Lasse kom hem så hade Casper & Ida städat & gjort fint. Maten stod på bordet & dukat, bara att sätta sig & äta :D

Nä,nu blir de snart en dusch. Ska bara dricka upp kaffet Ida har kokat.

Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar