fredag 20 januari 2012

Så fredag igen :)

Ja,tänk vad veckorna går snabbt!!
Igår vart de två promenader vid skolan a´3 km ca 40 min per gång. Hade lång matrast, så då tog jag en då. Sedan slutade vi kl 14, så efter som de övriga inte slutar fören kl 16, så vart de en promis igen & sedan kaffe.

Idag har jag bestämt mig för en vilodag. Kroppen är lite rastlös nu så de känns att jag är van att gå varje dag. De blev in gen promis idag vid skolan för jag hämtade Lasse vid 13 & sedan for vi iväg & handlade mat & pellets. I morgon har jag planerat att gå vid Mayleden, för de är så bra att ha Brumma lös där.
Nu väntar jag på att Lasse ska komma hem med ett paket från ica. Mina kläder som jag beställt för julklapps pengarna av pappa.

Nilla <3

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är att promenera, lite avis jag som inte kommer mig för riktigt.
    Hoppas kläderna passar också :-)
    Trevlig helg!!

    SvaraRadera
  2. Ja,jag får i bland tvinga mig iväg. Bara jag är på g så går det bra. Samtidigt så rensat jag allt till rätt fack i hjärnan när jag är ute. Jo,ett par byxor var lite stora :D men de gör inget för de var bara hemma mysbyxor. Trevlig helg själv!!

    SvaraRadera