måndag 2 januari 2012

Ja,nu gäller det då.

Ja,då sätter jag i gång på allvar idag då med viktnedgången. Jag tar hjälp av viktklubben via aftonbladet från början. Sedan har jag & min syster andra planer, men de berättat jag om & när de blir. De som är lite tråkigt är ju att de kommit SÅ mycket snö så där jag brukar gå är de inte så bra att gå nu. Så nu vet jag ju oxå att allt sockerabstinens ska så småning om komma, de längtar jag INTE efter. Allt med ont i skallen mm. Sedan ska jag även planera in min motion igen efter att skolan börjar nästa vecka oxå. Så för att få bästa kick effekten ska jag kliva upp ca 45 min tidigare för en promenad innan frukost & skola.

// Nilla

2 kommentarer:

  1. Den har jag också testat, men tyckte sen att viktväktarna online passade mig bättre.

    Lycka till - med allt!!
    Kramizar

    SvaraRadera
  2. Ja,de har jag oxå testat, bra det oxå men tycker att detta var bättre.

    SvaraRadera